dijous, 14 de maig de 2015

Ressenya#1: Ciutats de paper

Avui només us porto una ressenya. No he tingut més temps d’acabar les altres, tot i que al cap de setmana, potser us en porto dos més, doncs aquí teniu la primera! ;)

Paper towns/Ciutats de paper.

Aquest llibre me’l van regalar per Sant Jordi. La veritat, és que em vaig començar a interessar pel llibre, quan vaig veure el tràiler de la pel·lícula, que per cert em va encantar. (Tot i que hi ha algunes coses diferents). Crec que em va agradar tan pel caràcter de la Margo i les seves “petites” bromes. 

Sinopsi:

En Quentin Jacobsen s’ha passat tota la vida estimant la intrèpida aventurera Margo Roth Spiegelman. Així que quan ella força una finestra i torna a ficar-se en la seva vida, vestida de ninja i demenant-li ajuda per planificar una sèrie de venjances, ell la segueix. Després d’una gran nit junts, en Quentin va a l’institut i descobreix que la Margo, que sempre havia estat un enigma, ara és un misteri. Però aviat. Però aviat trobarà unes pistes, que són per a ell. Ara bé, com més s’apropa a ella, menys veu la noia que creia conèixer.


En un principi, creia que el llibre era diferent, pensava que la Margo sortia més. Si que surt i bastant. Però després em vaig adaptar al llibre i vaig degustar cada frase i paraula.
Amb aquest llibre, he pensat, he rigut (molt), me preucupat i me tornat tota una addicta al llibre.
Crec que per culpa d’aquest llibre no podré tornar a mirar una cervesa de la mateixa manera.
És un llibre que recomano de tot cor, el que fa tan especial, és la manera com escriu l’autor. En John Green.





 

5 comentaris:

  1. Hola:) em falta poc per acabar aquest llibre, i la veritat és que m'està agradant molt. Hi ha molta gent que diu que és estrany, però la veritat és que el trobo molt interessant i m'està fent riure bastant. He vist poques entrades en català sobre aquest llibre, la teva m'ha encantat! T'animo a seguir amb el blog, m'agrada molt! aqui et deixo el meu per si et vols passar: relatosd1vida.blogspot.com :) petons!

    ResponElimina
  2. Hola!
    Primer de tot gràcies per comentar!
    Al començament jo també pensava que era estrany, però la veritat és que no.
    SPOLIER!
    No se si ja has arribat aquest tros, on el Ben és fa l'espasa de cervesa o el tros que pixa dins l'ampolla de cervesa, però van ser un dels trossos que vaig riure més! jaja

    Ara donaré un cop d'ull al teu blog.

    Petons! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Si he arribat al tros de l'espasa de cervesa jajajaj la veritat es que ha estat un dels trossos que més m'ha agradat. La veritat és que tota la història del Radar i els pare noels negres em fa riure moltíssim també:) peetons

      Elimina
    3. Ostres si! jaja ja no me'n recordava dels pares noels negres!

      Elimina