divendres, 5 de juny de 2015

Ressenya#2: Maravellós Desastre

Sí, he tornat! (Per fi).
Ja se que sóc una passada disculpant-me cada cop que torno, però ho he de fer. Finalment la meva interminable setmana de exàmens s’ha acabat!
Us torno a porta una ressenya d’una història d’amor que em va captivar del tot.



El segon és: Beautiful Disaster/ Marvellós desastre.

Aquest llibre el vaig descobrir per una amiga que sempre parlava d’ un tal Travis Maddox. I com que necessitava comprovar si de veritat era tan encantador i adorable, doncs em vaig llegir el llibre. Doncs sí, tenia raó.

Sinopsi:
                                             
L'Abby Abernathy és una bona noia. No beu ni diu renecs i passa desapercebuda. Està convençuda que ha deixat enrere el seu passat fosc, però quan arriba a Eastern per començar de zero, topa amb el
noi menys recomanable de la universitat.

En Travis Maddox, un noi molt atractiu i ple de tatuatges, és precisament el que l'Abby vol i necessita evitar. De nit guanya calés dalt d'un ring i de dia és el més seductor del campus. 

Frustrat per la resistència de l'Abby als seus encants, s'ho juga tot amb una aposta. Si la guanya, l'Abby haurà d'anar a viure amb ell però, si la per
d..










Vaig adorar cada pàgina d’aquest llibre, és massa perfecte. He rigut amb l’Abby, he plorat amb ella, me sentit frustrada i me tornat totalment addicta al Travis Maddox.
Mentre avança el llibre, desitges amb tot el teu cor que aquesta parella acabi junta.    




Si encara no us heu llegit el llibre, ho heu de fer. Ja!
Hi ha dos llibres més: Walking Disaster i Beautiful Wedding. El primer narrat pel Travis i el segon alternat un l’Abby i l’altre el Travis.



  

2 comentaris:

  1. Hola Gis,

    Com saps jo també m'he llegit aquest llibre i també em va agradar molt ;). M'he llegit el de Walking disaster i estic pensant en llegir-me Beautiful Wedding ahahha.

    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nina!

      Jo també me llegit els dos menys Beautiful Wedding, que està dintre la meva interminable llista de llibres per llegir.
      Petons! ;)

      Elimina