dilluns, 27 de juliol de 2015

Book Tag#1: Els Herois de l’Olimp

Hola a tots i a totes!

Després d’aquestes setmanes sense publicar res us porto un Book Tag que vaig trobar en un blog.

Consisteix en respondre cada característica d’un déu de l’Olimp.

APOLO

Primera part d’una saga que et va agradar molt
Els Jocs de la fam. De la Susan Collins. Em va fascinar.


AFRODITA

Parella preferida literària
En tinc moltes, però potser posaria la de la Viana i l’Uri D’allà on els arbres canten. Va ser una parella que em va tocar el cor. *_*








ARTEMISA

Heroïna preferida
Katniss Everdeen o Tris Prior. Les dos m’encanten, encara no puc decidir ja que m’estic llegint Insurgent. Les dos sempre m’han semblat molt autoritàries, decidies a fer qualsevol cosa.

ARES

Batalla Fictícia preferida
La batalla de Howgarts. A Harry Potter i les relíquies de la mort. Va ser increïble, no podia apartar la vista de llibre.

ATENES

Un personatge que es sabí
L’Annabeth Chease. (Filla d’Atenes). Dels llibres de Percy Jackson.

DEMÈTER

Quin aliment fictici t’agradaria provar?
Sense dubte els caramels de Howgarts. (Mentre no seguessin els de vomitar del Fred i el George...)







DIONÍS

Un personatge amb el que t’agradaria anar de festa
La veritat és que no se quin posar en aquest apartat.

HADES

Algú que t’agradaria ressuscitar
Hi ha molts personatges que m’agradaria ressuscitar. (SPOLIERS) Estaria bé resucitar al Gus de no Està escrit a les estrelles. Va ser una mort dolorosa.  

HERA

Pares preferits de ficció
La Molly i l’Arthur Weasley. Els millors pares de llibres.


HERMES

Un lloc fictici que t’agradaria viatjar
Al campament Mestís.


HESTIA

La casa dels teus personatges preferits en que t’agradaria viure
A casa l’August Pullman, ja que és veu que es una casa, on la família esta molt unida.


POSEÍDO

Un llibre on l’aigua sigui part del centre de la història
Percy Jackson i el lladre del llamp, l’aigua té un paper molt important, també altres llibres de Percy Jackson.


ZEUS

El teu líder preferit, tan si es bo com dolent.
La Tris, el Tobias de Divergent o el Thorin de Hobbit (SPOLIER), tot i que hi ha un tros que es torna malvat, sempre estava decidit a recuperar el que havia sigut casa seva.


Aquí s’acaba l’entrada d’avui!


Us espero als comentaris!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada