dimecres, 1 de juliol de 2015

Lllibres D'estiu

Hola un cop més!!


Avui us porto una llista dels llibres que em llegiré durant l’estiu, (que m’estic llegint).



El Primer i que ja me acabat: Harry Potter i el misteri del Príncep.

Pot semblar una bogeria, però mai m’havia llegit la saga de Harry Potter. Em penedeixo de no haver-ho fet fins ara, però el que compta és que ara ja me’ls he llegit.





















El segon: Com era de suposar, Harry Potter i les relíquies de la Mort. No em falta gaire per finalitzar aquesta meravellosa saga i tot seguit les pel·licules!



Tercer: Com que no val la pena posar els llibres separats, la saga Divergent. 

Me la van regalar per final de curs i m’espera al prestatge amb tots els meus altres estimats llibres. Per mala sort em van explicar el final i em va fotre molt, perdó, MOLTÍSSIM!














Tinc fenia per tot l’estiu, si els acabo en tinc altres pendents com: la saga de Hush Hush, La quinta Ola, etc..


Quins em recomaneu? Us van agradar els que em vull llegir?

3 comentaris:

  1. Hola Sheila151, potser s'allunya del que estàs acostumada a llegir però perquè no proves amb l'Esglèsia del Mar, és una novel·la que em vaig llegir l'any passat i és increïble, llarga però emocionant des del primer moment, no ho se, prova-ho :) Si et vols passar pel meu blog: lecturaaraigfet.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Hola!

    Aquest any estic llegint més aviat llibres coneguts, populars. Llibres que estaven a la meva llista de llibres per llegir.

    Pot estar bé, per cert de quin escriptor/a es?

    Gràcies per comentar!

    ResponElimina