divendres, 10 de juliol de 2015

Top 5 d'escriptors

Hola  tots/es!

Fa temps que no publico, me agafat com una mini setmana de vacances del blog.

Però he tornat amb el meu top 5 d'escriptors


1. Rick Riordan

És un escriptor que M’ E N C A N T A.

 De petita recordo que la meva mare m’explicava històries de mitologia grega i m’agradaven moltíssim, com la de l’ Atenes i Aracné. Doncs, fa un any vaig descobrir la Saga: Els herois de l’Olimp i en Rick Riordan em va fer recorda moltes d’aquelles històries a més d’una manera molt divertida.




2. Laura Gallego

La Laura Gallego, m’encantaria parlar amb ella almenys un cop i que em firmes, la meva estimada novel·la: Allà on el arbres canten.
Aquesta dona fa meravelles amb les paraules. Crea tot un entorn on t’hi pots perdre, deixant una estona les preocupacions de banda.





















3. R. J. Palacio

L’admiro per haver fet la meravellosa història de l’August Pullman, un nen molt especial. Aquest llibre em va tocar el cor, on em va ensenyar com de cruel pot arribar ha ser la gent. Jo, fins i tot em vaig parar a mirar-me a mi mateixa i tot el que havia fet malament.
A part de Wonder, també la Història de Julian, que t’ensenya que una persona com el Julian, només s’havia equivocat i que tan sols era un nen, que el final sap perdonar.
























4. J.K. Rowling

Buf... no se que dir-ne... Hi ha tantes coses, que ho faré resumit.
Primer de tot, havia d’estar al meu top 5, per crear una de les millors sagues del món. Amb el llibres de Harry Potter, he rigut, plorat, he pogut viure al costat d’en Harry a tots el llibres.
A part de fer tot aquest món de Harry Potter, has de mirar una mica més enllà i veure tota la feina que va tenir. Tots el anys de dedicació, durant uns anys que ho va passar molt malament, amb la pèrdua d’una mare, mare soltera i un divorci...
En fi una dona que es pot admirar amb moltes aspectes.








5. John Green

El mític John Green, amb qui tinc una mena d’amor-odi.
A mi, em llegeixen una pàgina d’un llibre del John Green sense saber que és ell i reconec que es seu. Tan sols els 1,2,3,4, aquells punts que posa els llibres, ja el fan únic.
He llegit 3 llibres seus: No està escrit a les estrelles, Buscant l’Alaska i Ciutats de Paper. Hi els tres em van fer riure com una boja.
L’últim punt, és que ho diu tot pel seu nom.


Quins són el vostres?

2 comentaris:

  1. Hola Sheila,
    Doncs la veritat és que jo no tinc cap escriptor preferit hahaha, pero també m'agrada Wonder de R.J. Palacio i de John Green només m'he llegit TFIOS, i també em va agradar.
    Un petó

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!
      Perdona per no contestar abans.
      Potser un dia també entres dins d'aquesta llista! jaja
      Petons! <3

      Elimina