dimarts, 4 d’agost de 2015

Book Tag#2: Book Tag del Pingüí

Avui porto el meu segon Booktag. El “Booktag del pingüino”, nominada per l’Aina Li del blog Històries Trobades. El Booktag és del blog de El pingüino lector.



Pingüinopedia.com
Un llibre que tenia tot el que buscaves

Divergent, per mi ho té tot, amor, acció (m’encanta l’acció), intriga... En fi que per mi és un 10.













Pingüí emperador      
Llibre més llarg que recordis haver llegit

El llibre més llarg que he llegit fins el dia d’avui, és: L’orde del Fènix. Alguns trossos vaig trobar-los una mica avorrits.  

Pingüí de les Galapagós
Llibre curt que t’encanti

En aquest apartat m’ha costat trobar un llibre. Però, finalment me quedat amb: El Capítol del Julian, la continuació de Wonder, que et recorda que la gent s’equivoca i és pot tenir una segona oportunitat. 


Petit pingüí blau/ Pingüí de les fades
Llibre de fantasia preferit
Sens dubte, Allà on els arbres canten. Un dels meus llibres preferits, la història és meravellosa.


                                                             











Happy Feet
Llibre que t’hagi fet riure moltíssim

Buscant l’Alsaka, de Jonh Green. Pel personatge de l’Alaska, o també Ciutats de Paper, en Ben, cada cop que veig una ampolla de cervesa penso amb ell.  




Happy Feet 2
Seqüela tan bona com el primer llibre

Harry Potter i la cambra secreta. No és que estigues al nivell del primer, si no que encara és millor.


Pingu
Llibre infantil que recordes amb afecte

Buf, aquí, com quasi tothom puc posar-hi Geronimo Stilton, els quals tinc molt llibres, però recordo un llibre amb molta estima, que havia sigut de la meva mare i que és diu: Nicoló i el llangardaix blau. El llibre, és de l’any 1968. Una història preciosa.



 Disfressa de Pingüí per Halloween
Llibre més estrany o incongruent que hagis llegit

La història de l’amor, de Nicole Krauss. Un llibre que mai em vaig acabar de llegir, però el tros que vaig llegir no vaig entendre res de res. Raríssim.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada