dimecres, 19 d’agost de 2015

Reacció a la pel·lícula Ciutats de Paper.

Hola a tos i a totes!

Ja he tornat de vacances! (En realitat fa 3 dies). Durant aquesta setmana, que he passat a la muntanya i també moltes hores dins el cotxe, he tingut molt temps per llegir.


Me llegit dos llibres, bé un me l’he rellegit i han sigut A dos centímetres de ti i Obsidian de la Saga Lux que els dos asdfgh. *_*





Però avui no vinc a parlar de llibres si no d’una pel·lícula que està basada en un llibre que m’encanta.

Ahir, vaig anar a veure Ciutats de Paper (Paper Towns), de John Green, hi que des de que vaig veure el primer tràiler la volia veure o sigui des de el març o l’abril si no m’equivoco. Quan em vaig assentar a la butaca tenia un somriure incrustat a la cara i sort que no hi havia llum perquè si no.. en fi, ara us explico la meva reacció. Alerta pot contenir Spoliers! 





Començaré amb la senzilla paraula que em va agradar. Van anar seguint el curs de llibre bastant bé, tot i que hi havia coses diferents, coses que no recordo haver llegit mai. Tot i així ja m’ho esperava perquè sempre les fan aquestes coses les pel·lícules hi ha vegades em fan molta ràbia. Si esteu fent una adaptació d’un llibre perquè heu de canviar trossos??



El que em va agradar més, va ser que el toc humorístic del John Green va sortir i el tros que havia desitjat que sortís des de el primer moment, va sortir! Em vaig fer un fart de riure.

I el que em va agradar menys, va ser que la nit de les 11 bromes, deien que eren 9 i no va sortir SeaWorld!! Crec des de el meu punt de vista, van esgarrar la nit amb la Margo. 


Les adaptacions dels personatges em van agradar, sobre tot el Ben, eren clavats! Van donar més protagonisme a l’Angela, cosa que el llibre no té i em va semblar un punt positiu.

En fi, la pel·lícula no és un deu, però tot i així si t’has llegit el llibre o si no, us la recomano.

Ahir, també em vaig comprar un llibre, que mai he llegit res i és Caçadors d’Ombres el primer, Ciutats d’Ossos.





















Heu vist la pel·lícula? Us va agradar? Esteu d’acord a mi? Us espero els comentaris! 

2 comentaris:

  1. Hola Sheila,

    estic d'acord amb tu en quant a la pel·lícula. Crec que el fet de treure 2 de les bromes fa que no tingui el mateix caràcter, per dir-ho d'alguna manera, que el que té al llibre. Tot i així, tant el llibre com la pel·lícula em van encantar. Sobre el llibre de Caçadors d'Ombres, t'aviso, per experiència, que quan comencis a llegir el primer llibre no podràs para i hauràs de llegir-te tots els altres. És una de les meves sagues preferides i te la recomano al 100%, tot i que et dóna algun que altre disgust.

    Un salut,

    Llum de Nit

    ResponElimina
  2. Hola Llum de Nit!

    Primer gràcies per comentar!

    Bé, la veritat és que tinc el llibre de Caçadors d'ombres a l'estanteria de la meva habitació esperant i em moro de ganes de agafar-lo, però abans em volia llegir La Quinta Ola (Te'l recomano moltíssim, sobre tot si t'agraden els extraterrestres), que feia des de el gener que me l'havia de llegir.

    Petons!! <3

    ResponElimina