dimarts, 15 de setembre de 2015

Iniciativa: "Seamos seguidores"

Hola un cop més.

Primer de tot em vull disculpar amb totes les persones que visiten el meu blog, per no publicar fins el dia d’avui.

Fa 14 dies que no publico, però és que primer vaig estar de festa major, després uns dies que ho prepares tot per les classes, i ahir vaig començar l’institut, així que temps no he tingut precisament.

Ara que ja he tornat i espero seguir el curs del blog un altre cop correctament.


Porto una entrada una mica diferent: una iniciativa, 

“Seamos seguidores”




Fa temps que vaig veure la iniciativa a diferents blogs que segueixo. Fa uns dies si no m’equivoco, vaig apuntar-m’hi.

Consisteix en visitar blogs diferents i en el comentaris deixar la pàgina del teu blog i convidar-los a seguir-te.

Me apuntat a la iniciativa per veure si puc anar fent de mica en mica el blog una mica més gran, i que més gent pugui llegir el contingut que publico.

Si hi ha gent que no té blog, també em pot seguir i molts altres blogs que jo segueixo, que estan molt bé.

1 comentari:

  1. ¡Hola! Jo també formo part de la iniciativa i ja et segueixo. A més, t'he conegut per la iniciativa de Ídia, de Jo parlo en català.
    ¡Una abraçada!

    amor-y-palabras.blogspot.com.es

    ResponElimina