dimarts, 1 de setembre de 2015

Lectures d'estiu

Hola a tot i a totes!

He estat força desconnectada del món blogger aquest mes d’agost.

Com que ja toca porto una entrada de totes les meves lectures d’estiu des de el juny fins el 31 d’agost.


Aquest estiu he llegit molt, crec que més que l’any passat i tot. He llegit sobre tot llibres famosos, best-seller...







JUNY  

El juny, si no m’equivoco només vaig llegir  els dos últims llibres de Harry Potter: el misteri del Príncep i les relíquies de la Mort.

EL penúltim vaig plorar SPOILER a la mort d’en Dumbledore FI DEL SPOILER.

L’últim llibre tot i ser molt diferent els altres, em va enganxar com una mala cosa no podia parar de llegir, sobre tot el tros de la batalla de Hogwarts.






















JULIOL 

El juliol, el mes de més calor, va ser infernal, casi bé em quedo a viure dins la piscina, vaig llegir els dos llibres de la saga Divergent i un llibre que ja vaig fer la ressenya a començaments d’agost, que es diu:La nova vida de Bluebell Gabsdy. 

Divergent em va encantar, Insurgent no tan. Tenia unes expectatives força altes, tot i així no em van decebre en absolut. Ah, si i la Tris una de les meves heroïnes preferides.


















AGOST 

L’agost ha sigut el mes que he llegit més. Des de Obsidian de la saga Lux, A dos centímetres de ti, per segon cop, ja que el primer no me’n vaig entrar gaire. La quinta ola, adoro aquest llibre, em va captivar del tot, el tenia pendent des de gener quan em van regalar l’Ebook. 
I l’últim que em vaig acabar ahir, Caçadors d’Ombres la ciutats d’ossos.




Has llegit alguns d’aquests llibres? Que t’han semblat? En recomanes algun?
  

4 comentaris:

  1. Hola altre cop!

    Tot i que no m'he llegit tots els llibres, sí que els que m'he llegit m'han encantat i els que no me'ls llegiré. Si has llegit Divergent i Insurgent, no pots deixar la saga a mitges, el final és molt inesperat i, creu-me, no deceb gens ni mica. Una altra saga que tamoc pots deixar a mitges, com ja vaig dir, és Caçadors d'Ombres, no et vull fer cap spoiler, o sigui que només diré que no tot és el que sembla...

    UNa abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      A mi tampoc m’agrada deixar sagues a mitges però no ser perquè no m’entra Lleial, tinc com un bloqueig lector amb aquest llibre. Deixaré passar un temps i intentaré tronar a llegir el llibre.

      Caçadors d’ombres ja m’estic llegint el segon llibre i estic enganxada!

      Ens llegim!

      Elimina
  2. Hola guapaa¡¡ La quinta ola y divergente ancara no els he pogut lleguir y la veritat es que tinc moltísimes ganes de ferho. Tota la saga de Harry Potter em va agradar, es una de les meues favorites. Et convide a que pases pel meu blog y em seguixques, yo ya em quede per así. Una besaeta¡ mimundosinlibros.blogspot.com.es

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      T'has de llegir ja els dos llibres, són increïbles!!
      Ara em passaré pel teu blog.
      Un petó!!

      Elimina