dissabte, 26 de setembre de 2015

Sagues/ Trilogies que em vull llegir

Hola un cop més!


Sento no publicar molt seguit, però des de que vaig començar el curs, no tinc temps. A part de que els meus professors (exactament el de mates), ja m’ha posat un examen pel dijous que ve....



Deixant l’institut i els exàmens a part, avui us porto la meva llista de sagues i trilogies que m’agradaria llegir-me.

1.Les cròniques lunars


Aquesta saga me la va recomanar una amiga, dient-me que estava molt, molt i molt  bé.

A part, també ho he llegit en algun blog.

No descarto llegir-me la saga en un futur no molt llunyà.


2. El corredor del laberint


El mític corredor del laberint.

Fa força temps que li tinc un ull posat.

No fa molt casi bé em compro el primer llibre, però no se si em compraré els llibres perquè diuen que el primer està molt bé, però que el segon no tan, així que ja ho veurem.


3. Caçadors d’ombres els orígens


Caçadors d’ombres els orígens.

Aquesta saga me la llegiré quan: m’acabi els 4 llibres que em falten de caçadors d’ombres i per saber si el Will és tan meravellós com diuen.


4.La selecció


Se que els llibres no s’han de jutjar per la portada però es que... Són tan boniques!! M’encanten les portades són... no trobo cap adjectiu per definir-les.

Li tinc moltes ganes aquesta saga. A més he llegit que la protagonista és la canya...


5. Legend                                                                                                



Aquesta trilogia (no m’equivoco oi??), té una història no molt llarga i poc interessant al darrera.

Recordo que vaig llegir la ressenya al bloc de la Clar’s de Shining like a book i me’l vaig voler comprar al maig (el meu aniversari), però el final em vaig decantar per Ciutats de Paper.




Aquí acabo l’entrada d’avui, quan pugui publicaré les sagues que me d’acabar de llegir.

Heu llegit alguna d’aquestes sagues? Us va agradar? Me la recomaneu?


Us espero els comentaris!




2 comentaris:

  1. Hola Sheila,

    Jo només m'he llegit la saga de caçadors d'ombres i la de la selección i et recomano les dues perquè estan molt bé!! De les altres no et puc dir res perquè no me les he llegit hahaa.

    Petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina!

      Si t'han agradat, espero que a mi també. :)

      Una abraçada

      Elimina