dimecres, 7 d’octubre de 2015

Si vols fer sentir bé als altres, abans t’has de sentir bé amb tu mateix

Hola un cop més!

Volia parlar perquè fa tan de temps que no publico. Podria posar l’excusa dels exàmens i les extraescolars. Si que he tingut exàmens i tinc cada setmana extraescolars, però de temps en tinc suficient per assentar-me un moment davant l’ordinador hi escriure una estona sobre llibres i tot el que hi tingui relació.

Molta gent diu que el estudis són el primer i en part hi estic d’acord, en l’altre no.

   Ahir estava estudiant per un examen de castellà i si he de dir la veritat em costa molt estudiar, el fet de concentrar-me en coses que no m’agraden em suposa un gran esforç.
  
   Temps enrere m’havia arribat estressar molt per culpa del exàmens, fins arribar el punt d’oblidar-me que el més important de tot no són els estudis si no tu. Pot sonar egoista, però si no fem el que ens agrada i estem de mal humor i intentem estudiar, res en sortirà bé. A vegades és millor deixar d’estudiar per anar a corre, llegir o fer el que t’agrada per desconnectar i sentir-te més a gust amb tu mateix. Si vols fer sentir bé els altres, abans t’has de sentir bé amb tu mateix. Amb això vull arribar a la conclusió de que jo no puc escriure si no em ve de gust. Per alguns pot sonar molt lògic, per altres no tan.     

  


Així que no crec que no publiqui fins que no em tornin les ganes a escriure. Poden passar dies, setmanes o fins i tot mesos. Tan bon punt tingui més ganes d’escriure informaré publicant al blog.


Deixant el text de banda volia informar que el dia 21 d’octubre publiquen la novel·la de l’Aina Li del blog Històries Trobades. (Cliqueu per anar al seu blog).

No diré el títol ja que és ella qui l’ha d’anunciar, per més informació al seu blog.

Abraçades a tots!!

2 comentaris:

  1. Hola Sheila,

    En primer lloc dir-te que estic totalment d'acord amb tu, a vegades és millor desconnectar i fer alguna cosa que t'agrada perquè sinó costa moltíssim centrar-se. Per l'altra banda, sento moltíssim que no et sentis tant inspirada per escriure com abans, però com has dit tot bé per temps, així que espero llegir l'entrada dient que tornes a tenir-ne ganes ;).
    PD: Moltes gràcies pel SPAM ;)

    Petons!! <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina.
      Gràcies per comentar!
      Estic segura que les ganes tornaran. El teu llibre tindrà ressenya això si!
      De res pel SPAM, haha.
      Petons!

      Elimina